• (Android/iOS) Mini World: CREATA კოდები გაზრდის ყველაფერს

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Mini World: CREATA ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Mini World: CREATA IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ კოდები გაზრდის ყველაფერს ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Mini World: CREATA 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    გთხოვთ, ღმერთის სიყვარულში შეასწორეთ დაწყევლილი Broken Flame Sword-ის შეცდომა, ის არ ჩანს და ჩვენ ვერ გავაგრძელებთ თამაშს, თუ ვერ მივიღებთ Broken Flame მახვილს! გთხოვთ გამოასწოროთ ეს შეცდომა!

    თამაში არის ძალიან LAGGG OMG!!! IDK ამ თამაშის შესახებ!!! BTW წავედი მე ვუერთდები შემთხვევით თამაშს, ასე ჩამორჩება და ეკრანი ჩანს!!! რატომ ჰა?? ძალიან გაბრაზებული მტკივა

    ეს თამაში ავეჯი და კანის მინდა ფული

    ოკ, ეს არის შესანიშნავი თამაში 10/10 საუკეთესო თამაში, მაგრამ მე მაქვს ბევრი პრობლემა ამ თამაშთან დაკავშირებით 1. თამაში აგრძელებს კრახს, როდესაც ის არც ისე ძნელია, ძალიან სცადეთ და გამოასწორეთ ეს . კარგი, მე მაინც ერთი პრობლემა მაქვს, ვფიქრობ, რომ "უმიზეზოდ ავარია" არის შეცდომა ;-; ასე რომ უჰ- KSKSKSKSSSKSK ნეტავ ამაზე მეტი სათქმელი მქონოდა. ოღონდ, გთხოვთ, სცადოთ და შეასწოროთ "ამოვარდნა უმიზეზოდ" ;^; pls(' . .̫ . `) მე მივცემ ამ თამაშს 4 ან 5 ვარსკვლავს, თუ ეს შეიძლება გაქრეს (๑´•.̫ • `๑)( ꈨຶ ˙̫̮ ꈨຶ )

    თავიდან რამდენიმე თვის განმავლობაში miniworld საკმაოდ ლამაზი იყო, ბევრი უფასო კოსუმიზაცია, განსხვავებით Minecraft-ისგან, თქვენ მოგიწევთ მრავალი აპლიკაციის ჩამოტვირთვა, რომ არ იმუშაოს. მაგრამ ბოლო რამდენიმე დღეა, მე არც კი შემიძლია ვითამაშო მინი-სამყარო 2 წუთის განმავლობაში, ის ყოველთვის უბრალოდ მაშორებს თამაშს. მე ვცადე მისი ხელახლა ინსტალაცია არაერთხელ, მაგრამ ის უბრალოდ არ მუშაობს და რატომ არის ასე რთული მეგობრებთან შეერთება. მე არ ვარ ერთადერთი ადამიანი, ვინც ამას განიცდის. არსებობს მრავალი სხვა მიმოხილვა ზუსტად იგივე დილემით. გაასწორეთ, გთხოვთ

    არ მომეწონა მთავარი მენიუს ახალი ეკრანი (სადაც ჩვეულებრივ შეგიძლიათ ნახოთ ერთი მოთამაშის, მულტიპლეიერის და გალერეისა და ბაღის ღილაკები), მე ვერ ვპოულობ ან შეიძლება მოვითხოვო ჩემი ყოველდღიური ჯილდოები და სხვა. გთხოვთ, დააბრუნოთ ძველი მთავარი მენიუს ეკრანი, სადაც შეგიძლიათ იხილოთ ერთი მოთამაშე და მულტიმოთამაშე, გალერეა და ბაღი, უბრალოდ დამაბნეველია მისი პოვნა.

    ეს თამაში მართლაც სახალისოა, მაგრამ რატომღაც, პირველად თამაშის შემდეგ, ვეღარ ვითამაშებდი სამყაროში. თამაში ყოველთვის მეუბნებოდა, რომ ჩემი ინტერნეტ კავშირი არასტაბილური ან ნელია, მიუხედავად იმისა, რომ Wi-Fi ძალიან სწრაფია. გთხოვთ, მოაგვაროთ ეს პრობლემა.

    სოფლიოში მაგარი თამაშია


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :